Ден 9: От Ко Пи Пи до Ао Нанг (Краби) - Част 2

Филмът "Поредният ергенски запой 2" започва с подготовката на сватбата на Стю (един от главните герои) в Тайланд. И по-точно Phulay Bay Ritz Carlton, Krabi, накъдето после се бяха запътили всички негови приятели. Ние се бяхме запътили към Ao Nang(Krabi), което е на 20-30 километъра по-южно от мястото от филма. Но, това го разбрахме вече като се върнахме от Тайланд и се заровихме да проучваме нови неща за тази очарователна страна на усмивките. По-късно ще има още едно сравнение с този филм, а засега да се насочим към Ао Нанг и хотелът където щяхме да отседнем за два дни.

Колкото по-наближавахме Ао Нанг, толкова времето ставаше по-облачно. Все едно се опитвахме да догоним облаците.

Слънцето остана на Ко Пи Пи
Малки закътани заливи и плажове

Пак плаж

Първоначално го мислихме за будистки храм. Оказа се хотел.
Вижда ли се, значи наближавате Ао Нанг

Наближаваме Ао Нанг

На първото кръстовище вдясно и после само направо
Бавно и само направо, за да се стигне до пристанището

След посещението на Ко Пи Пи вече доста бяхме вдигнали летвата. Но все пак стигнахме до извода, че където и да отидем в Тайланд, навсякъде беше различно и винаги имаше някаква изненада. Посещението на Ао Нанг не беше по-различно от останалите. Просто не знаехме какво ни очаква. Но с нещо щяхме да го запомним. Утре.

А на пристанището ни очакваше шофьорът от хотела, в който си бяхме резервирали два дни. Качихме се, както и още няколко други човека, които ни бяха на път и които оставихме до различни хотели. Ние бяхме за последната спирка -  Ao Nang Cliff View Resort

Първото впечатление от Ао Нанг е все едно сме попаднали в тайландския вариант на някое малко курортно градче от българското черноморие. Нещо средно между Лозенец и Созопол. Това беше първата ни почивка на континенталната част на Тайланд. Дали ни хареса? По-скоро не, но пък като градски личности имаше нещо, което някак си ни липсваше от няколко дни. Може би забързаният начин на живот и динамиката, която усетихме тук.

Хотелът Ao Nang Cliff View Resort е едно уникално място, скрито в джунглата в полите на огромна варовикова скала, на километър от основния булевард на Ао Нанг. Бунгалата доста изкусно са замаскирани сред разнообразието от дървета, храсти и цветя. И ако не са пътеките, които водят към бунгалата, трудно би било да се забележи намесата на човешката ръка. Може да се натъкнете на свободно обикалящи фазани и пауни, което прави обстановката още по-дива.

Найс, а?

Пътеките, които свързват всички бунгала

В комплексът има и басейн

За този петел един руснак беше писал, че сутрин много често го будил.
Нас нито веднъж

Настанихме се в едно от отдалечените от рецепцията бунгала сред многото зеленина.

Нашето бунгало
Комплексът осигуряваше безплатен транспорт до центъра на града. Пътува на всеки кръгъл час, ако има желаещи. Ако няма, стои си в хотела. В центъра на града спира и тръгва от туристическия офис "Barracudas Tour". Връщането към хотела пак става на кръгъл час, като единствено трябва в офисът на "Barracuda tour" да заявите, че искате да ви приберат към хотела. След 5 до10 минути колата е долу.

Всеки момент очаквахме да дойде шофьорът на пикапа да ни закара до центъра.
Отивахме на разходка и вечеря
Обиколихме малко из Ао Нанг, което ни остави впечатлението на доста забързано за курортно място градче. Хората бяха малко по-агресивни, особено викачите на ресторантите и продавачите по магазините и сергиите. Може би просто бяхме свикнали с по-спокойния живот на островите. Насочихме се към идийско-ориентиран ресторант. Такова не бяхме хапвали.

Ко-ши-ям
(във Варна съм виждал такава верига магазини)

Искам това, и това, и това и онова и онова. И една бира Chang. Голяма.
Викачите са до малко по-агресивни от тези по островите
Да хапнем!
След като хапнахме решихме да се поразходим из търговската част с магазините и сергиите.
ИТ джапанки
И пак гущерче
Палачинки с банани и мед.
Не бяха като онези на "тай"-баба от Ко Самуи.
Хапнахме по една палачинка и се насочихме към офисът на "Barracudas Tour", от където щеше да ни вземе шофьорът на хотела.  За първи път от 9 дни спахме на едно диво и в същото време много спокойно място.

Място за споделяне и коментиране

1 коментар:

1. Точно такава почивка искам и аз .Тиха, без много хроа, на малки закътани заливчета.Толкова е оромантично и само сред природата заобиколени на където и да се погледне.Снимките са чудесни и ви благодаря за тях.Това, че мястото където сте били е скрито сред такива варовики скали е като в един рай.Толкова зеленина и растителност, а и има будитски храм. Човек спокойно може да медитира или да научи нещо повече за самият живот.Като прочетох тези палачинки вече ми се доядоха и на мен.