Ден 9: От Ко Пи Пи до Ао Нанг (Краби) - Част 1

Ден 9 ни посрещна със слънчево и топло време на Ко Пи Пи. Толкова добре спахме предната нощ, че дори не усетихме сутрешните звуци от джамията. Фериботът за Ао Нанг беше следобяд в 13:30, затова не бързахме и си позволихме малко да помързелуваме в леглото. И тъкмо започнахме да свикваме с мързела, когато адреналинът се обади. Искаше кафе и разходка.

Какво хубаво утро над Ко Пи Пи

Отново бяхме очаровани от  изумителната гледка и спокойствието наоколо. За наше учудване по-голямата част от островът още спеше, както и повечето кафенета и ресторанти. Намерихме място да закусим след което се насочихме към протовоположният на пристанището плаж Loh DaLum Bay.

Имаше нещо в гледката, което леко загатваше за плажът Maya Bay
Внимание: Алкохолът отнема преценката за последствията!
След като се поразходихме из плажа, обиколихме вече работещите магазини и сергии и договорихме преференциална цена за комплект перли за подарък, решихме да минем през едно студио за по тайландски масаж. Не "hard", разбира се.

Разглобени, но в прекрасна кондиция отидохме към нашето ресторантче да обядваме и да се сбогуваме с новият ни приятел. Както винаги току що приготвеното ядене беше изключително.

Розовото колело много приличаше на онова от преди два дни
на ферибота от Краби за Ко Пи Пи
На терасата на кафе-ресторанта Amp'
Е, и аз исках снимка на фона на розовото колело
Споделихме с нашия приятел, че след малко си заминаваме. На въпросът му как изкарахме, нямахме думи да му опишем колко прекрасни бяха тези два дни на островите и че вече усещаме носталгията. Направихме си няколко снимки с него.

Сервитьорчето

След като оправихме сметката той дойде да се сбогуваме и ни донесе по една гривна за подарък. Страхотен жест. Нямахме думи.

Гривните-подарък
С огромно нежелание се насочихме към пристанището, прощавайки се с познатите места.

Няма коли, но има такива носачи с колички.
Багажът ни беше малък и сами си го носихме

Структурно окабеляване
Кота е жеУезен. Дори очите си отвори.
Като изключим отдалечените заливчета и плажове, в централната част на Ко Пи Пи Дон всичко е близо. За 5 минути стигнахме до пристанището и се качихме на ферибота. Последно чао на Ко Пи Пи и потеглихме към континенталната част на Тайланд.

Довиждане, Ко Пи Пи...

...и здравей, Ао Нанг
За по-голямо удоволствие от пътуването предпочетохме да седнем на външната палуба със спуснати крака зад борда. На моменти при удар в по-големи вълни, същите се пръскаха нависоко достигайки и гъделичкайки краката ни с топлата морска вода. Яко.

Гъди-гъди вълните по крачетата
За тези два дни получихме възможно максималното нещо, което Ко Пи Пи можеше да ни даде. Красива гледка, уникална вода, едни от най-красивите плажове и лагуни в света, малко митология, плуване и шнорхелинг, силен адреналин, добро приятелство и като цяло страхотно усещане за всичко свързано с този архипелаг. В Тайланд това е може би едно от местата за което може да се каже, че е повече от препоръчително да се посети. Няколко пъти.

Ние се отдалечавахме от първото ни посещение на Ко Пи Пи към Ао Нанг.

Място за споделяне и коментиране