Ден 14: Банкок - Част 4

Бяхме изморени от дневните обиколки, но трябваше да купим подаръци. Гледахме да приключим по най-бързия начин, да се приберем по-рано, да си съберем багажа и да вечеряме в ресторанта до хотела. За малко над час обикаляне набързо се справихме с този грамаден мол. Иначе разглеждането на целия мол може да отнеме и един ден. А предвид факта, че към него са залепени още два търговски центъра, може и повече от ден. Зависи колко сте ентусиазирани. И финансово осигурени. И като казах финансово осигурени, имах предвид сериозно финансово осигурени. Защото от мола може да се купят доста скъпи играчки както за деца, така и за възрастни, като например...

Lamborghini

Охоо, там имало още!

Maserati
Lotus. Не знаех, че все още съществуват.
Марката Лотус ми напомня картинките от дъвките "TURBO",
които колекционирахме преди повече от 20 години.
Без "бимери" не може
И без спортна Skoda  не може
(бяхме изненадани, но браво на Шкода)
Със смела стъпка се насочвам към една от любимите ми коли

Porsche Panamera

"I'll be back!"
На излизане от мола си казахме по едно чао с Лео ДиКаприо от колекцията на Мадам Тюсо и се насочихме към спирката на скоростния влак.

Пътувахме към хотела. Малко преди да пристигнем до нашата спирката заваля дъжд. Валеше здраво. В такива моменти навсякъде по света трудно се хваща такси. И цените стават добри. Щом слязохме на нашата спирка ведна се насочихме към такситата. Те отказваха да ни закарат до хотела, защото било близо. Най-накрая един младеж с поредното розово такси се съгласи. Показахме му на картата къде е хотелът и кой е хотелът. Той каа, че знае къде се намира. Маршрута по който стигнахме до хотела не ни изглеждаше познат. Оказа се, че и хотелът не е същия. Нашия беше "BS Residense", а ние пристигнахме в някакъв хотел, в име на който също присъстваше думата "residense". Таксиста се беше объркал. Тези на рецепцията му обясниха как се стига до нашия хотел. Върна се в колата и като даде газ на тази мокра настилка. Не беше толкова екстремно като вчерашния таксист с вратите да влизаме в завоите, но беше ненормално каране. Пристигнахме до нашия хотел. Таксиметровия апарат показваше 90 и нещо бата(към 5 лева). Таксиста ми посочи апарата. Демек толкова е сметката. От хотела ни бяха казали, че от хотела до спирката се стига за около 40 бата. Казах на таксиста, че тая няма да я бъде и че той си е виновен, че хвана грешния маршрут. Веднъж онзи с тук-тука ни преметна, а сега и таксиста се опитваше. Тая нямаше да я бъде. Оставих му 60 бата(3 лева) и излязохме от таксито. Нямаше проблеми.

Събрахме си багажа и отидохме да вечеряме в ресторанта, в който обстановката и обслужването ни допадаше, и яденето беше доста вкусно. Прибрахме се в хотела към полунощ. Разбрахме се на рецепцията за трансфер до летището в 3 сутринта и отидохме да дремнем за два часа и половина. Страницата "Банкок" беше затворена.

Място за споделяне и коментиране